Selamat datang ke Izza's Beauty Health....KEDAI ONLINE kami menawarkan PRODUK KECANTIKAN dan KESIHATAN "CANTIK LUAR CANTIK DALAM, IDAMAN WANITA" iaitu JAMU RATU HATI yang sememangnya BERKUALITI dan mampu membantu mengatasi masalah anda...para wanita diluar sana yang mengalami masalah hormon tak stabil, haid, kesuburan, keintiman dan kebahagiaan rumahtangga sangat2 disyorkan mengambil JAMU RATU HATI dimana ramuannya 100% herba tradisional dan 100% selamat digunakan....in Shaa Allah rumahtangga bahagia bertambah harmoni.....selain itu kami juga menawarkan beberapa produk kecantikan lain seperti sabun bervitamin yang baik untuk kulit..whatsApp kami di 019-6521152 untuk sebarang tempahan dan pertanyaan....terima kasih kerana sudi melayari dan membeli dari kami...(^_^)

❤ Hamil Itu Anugerah Terindah ❤

Yeaayyyyy!!! syukur alhamdulillah. Jamu Ratu Hati dan Mr Perfect dah membantu ramai pasangan diluar sana untuk memiliki zuriat sendiri. Pelik la, selalunya kalau orang kata makan jamu ni susah nak mengandung. Sebab panas. Tapi JAMU RATU HATI ni jamu yang pelik la. Makan2 je boleh mengandung. Acanerr tu??
.
.
JAMU RATU HATI diformulasi khas untuk kesuburan rahim wanita. Sebab tu bila amalkan secara konsisten jamu ni, rahim kita boleh jadi sihat dan subur. Bila rahim subur baru senang nak mengandung. Dan ramai juga yang tak tahu, bila rahim sihat, automatik badan sihat, dari dalam membawa la ke luar. Itulah kami ada dapat feedback dari pengguna yang mengatakan badan mereka kembali seperti anak dara la, kulit semakin bersih, kulit semakin cerah, kulit tidak kering dan bertambah seri. Pelikkan jamu ni?? hehehehehe
.
.
Lagi bertambah pelik jamu ni orang lelaki pun boleh makan tau. Sebab dalam JAMU RATU HATI tiada herba kacip fatimah. Orang lelaki makan untuk apa pulak?? Memberi tenaga, kalau ada penyakit kencing manis ke darah tinggi, sakit-sakit urat boleh amalkan jamu ni. In shaa Allah akan beransur pulih sakit tu.
.
.
Ok la...jom kita lihat testimoni terbaru JAMU RATU HATI...
.
.
 .
.
 .
.
 .
.
 .
.
 .
.
.
 .
 .
.
 .
.
 .
.
 .
.
 .
.
 .
.
 .
.
 .
.
 .
.
 .
.
.
.
Berapa harga JAMU RATU HATI ni??
Murah jerrr..
RM60 sebotol
*postage RM7 SM / RM11 SS
.
.
MR PERFECT pula??
RM50 sebotol
*postage RM7 SM / RM11 SS
.
.
✎ sms/whatsapp 0196521152

No comments:

Post a Comment